Regels en prijzen EHBO posten inzet

Per evenement vragen we een vergoeding. Een EHBO post bestaat uit minimaal 2 personen.

We rekenen in dagdelen. Een dagdeel bestaat uit 4 uur.

Mocht het evenement iets uitlopen, bijvoorbeeld 15 minuten, dan zullen wij hiervoor geen extra kosten berekenen.

*Inzet 2 EHBO’ers  1 post               € 25,-    per dagdeel

*Inzet 4 EHBO’ers  2 posten          € 40,-    per dagdeel

*Inzet 6 EHBO’ers  3 posten          € 55,-    per dagdeel


*Inzet 2 EHBO’ers exclusief materialen  € 15,- Voor 4 personen €25,- per dagdeel.

Bij deze inzet dient u, als organisatie,zelf voor verbandmiddelen en andere benodigde materialen te zorgen.

*Uitleen grote EHBO koffer  € 12,50  per dag

*Uitleen kleine EHBO koffer  € 6,50   per dag

** Bij een AED inzet zullen wij extra kosten in rekening brengen. Vervanging van deze materialen is een kostbare zaak.

 

De verzorging van de EHBO’ers (eten en drinken) dient voldoende te zijn en is voor rekening van de organisatie.

Indien onze caravan niet geplaatst wordt dient de organisatie voor een locatie of overdekte werkplek te zorgen waar wij  eventuele slachtoffers kunnen behandelen.

De organisatie dient te zorgen voor vervoer, van een eventueel slachtoffer, naar de dichtstbijzijnde arts. Indien nodig alarmeren de EHBO’ers een ambulance.

De EHBO’ers zullen tot het einde van het evenement aanwezig blijven.

Na het evenement ontvangt u een nota en kunt u de vergoeding overmaken.